LEADERSHIP PROGRAM
CILJEVI PROGRAMA
- • osnažiti sudionike za vođenje (kroz nova znanja, vještine i iskustvo)
- • unaprijediti komunikaciju prema članovima tima
- • razviti alate za nadogradnju zdravog autoriteta
- • naučiti adekvatno reagirati u zahtjevnim situacijama
STRUKTURA RADA
- • 9 interaktivnih modula
- • trajanje modula 14 – 18h
- • broj sudionika – od 5 do 8
MODULI PROGRAMA
- UVODNA EDUKACIJA (upoznavanje, očekivanja, kohezija)
- ASERTIVNA KOMUNIKACIJA
- KAKO POSTAVITI JASNA OČEKIVANJA I GRANICE
- DELEGIRANJE I DONOŠENJE ODLUKA
- IZGRADNJA ODNOSA SA ZAPOSLENICIMA
- KAKO MOTIVIRATI ZAPOSLENIKE
- RAZUMIJEVANJE I RJEŠAVANJE KONFLIKATA
- TIMSKA DINAMIKA I VOĐENJE SASTANAKA
- MOTIVACIJA ZA ULOGU VOĐE
1. UVODNA EDUKACIJA
ciljevi:
- • upoznavanje s voditeljem i programom kao cjelinom
- • stvaranje osnova za grupnu koheziju putem uvođenja strukture rada
- • definiranje očekivanja kroz koncept 3 svijeta uloga
- (poslovni, profesionalni i osobni)
- • uvod u asertivnu komunikaciju
2. ASERTIVNA KOMUNIKACIJA
ciljevi:
- • osvijestiti važnost komunikacije kroz verbalne i neverbalne elemenate
- • prepoznavanje pasivnog i agresivnog stila te njihovih
- “prednosti” i nedostataka
- • usvajanje i vježbanje asertivne komunikacije kroz poslovne i životne primjere
3. KAKO POSTAVITI JASNA OČEKIVANJA I GRANICA
ciljevi:
- • prikazati kako nejasna očekivanja stvaraju “šum u komunikaciji” kroz primjere poslovne prakse
- • osvijestiti važnost transparentnosti psiholoških ugovora
- • izrada osobnog psihološkog ugovor za odnos s kolegama i zaposlenicima
- • osnažiti sudionike za postavljanje vlastitih profesionalnih i poslovnih granica
4. DELEGIRANJE I DONOŠENJE ODLUKA
ciljevi:
- • prepoznati delegiranje kao alat za razvoj zaposlenika
- • usvojiti načine za podjelu odgovornosti i zadataka na konstruktivan način
- • vježbanje vrsta donošenja odluka u odnosu na specifičan kontekst
5. IZGRADNJA ODNOSA SA ZAPOSLENICIMA
ciljevi:
- • osnažiti odnose kroz prepoznavanje i verbaliziranje onoga što zaposlenici kvalitetno rade
- • znati uputiti konstruktivnu kritiku
- • autentično dati feedback - metodu za razvoj zaposlenika ka uspješnosti i samostalnosti
6. KAKO MOTIVIRATI ZAPOSLENIKE
ciljevi:
- • preispitati učinkovitost metode “mrkva i batina”
- • usvojiti tri modela motivacije i mogućnost njihove inkorporacije u redovno poslovanje
- • izrada motivacijskog plana za vlastiti tim
7. RAZUMIJEVANJE I RJEŠAVANJE KONFLIKATA
ciljevi:
- • razlikovati konstruktivni od destruktivnog sukoba
- • razumjeti psihološke uloge u konfliktu i “pravila” po kojima se one izmjenjuju
- • usvojiti opcije izlaska iz sukoba na dobar način
- • integrirati naučeno u svakodnevnu praksu
8. TIMSKA DINAMIKA I VOĐENJE SASTANAKA
ciljevi:
- • razumijeti ciklus razvojnih faza tima
- • usvojiti načine upravljanja timom kao cjelinom
- • implementirati u praksu učinkovit sastanak s ciljem osamostaljivanja zaposlenika i razvoja njihove odgovornosti
9. MOTIVACIJA ZA ULOGU VOĐE
ciljevi:
- • rezimiranje usvojenih vještina i alata kroz dodatne primjere i diskusiju
- • rad na motivacijskom motu svakog sudionika za osnaživanje uloge vođe
- • podjela certifikata, pozdravna proslava