CILJEVI PROGRAMA

  • • osnažiti sudionike za vođenje (kroz nova znanja, vještine i iskustvo)
  • • unaprijediti komunikaciju prema članovima tima
  • • razviti alate za nadogradnju zdravog autoriteta
  • • naučiti adekvatno reagirati u zahtjevnim situacijama

STRUKTURA RADA

  • • 9 interaktivnih modula
  • • trajanje modula 14 – 18h
  • • broj sudionika – od 5 do 8

MODULI PROGRAMA

  • UVODNA EDUKACIJA (upoznavanje, očekivanja, kohezija)
  • ASERTIVNA KOMUNIKACIJA
  • KAKO POSTAVITI JASNA OČEKIVANJA I GRANICE
  • DELEGIRANJE I DONOŠENJE ODLUKA
  • IZGRADNJA ODNOSA SA ZAPOSLENICIMA
  • KAKO MOTIVIRATI ZAPOSLENIKE
  • RAZUMIJEVANJE I RJEŠAVANJE KONFLIKATA
  • TIMSKA DINAMIKA I VOĐENJE SASTANAKA
  • MOTIVACIJA ZA ULOGU VOĐE

1. UVODNA EDUKACIJA

ciljevi:

  • • upoznavanje s voditeljem i programom kao cjelinom
  • • stvaranje osnova za grupnu koheziju putem uvođenja strukture rada
  • • definiranje očekivanja kroz koncept 3 svijeta uloga
  • (poslovni, profesionalni i osobni)
  • • uvod u asertivnu komunikaciju

2. ASERTIVNA KOMUNIKACIJA

ciljevi:

  • • osvijestiti važnost komunikacije kroz verbalne i neverbalne elemenate
  • • prepoznavanje pasivnog i agresivnog stila te njihovih
  • “prednosti” i nedostataka
  • • usvajanje i vježbanje asertivne komunikacije kroz poslovne i životne primjere

3. KAKO POSTAVITI JASNA OČEKIVANJA I GRANICA

ciljevi:

  • • prikazati kako nejasna očekivanja stvaraju “šum u komunikaciji” kroz primjere poslovne prakse
  • • osvijestiti važnost transparentnosti psiholoških ugovora
  • • izrada osobnog psihološkog ugovor za odnos s kolegama i zaposlenicima
  • • osnažiti sudionike za postavljanje vlastitih profesionalnih i poslovnih granica

4. DELEGIRANJE I DONOŠENJE ODLUKA

ciljevi:

  • • prepoznati delegiranje kao alat za razvoj zaposlenika
  • • usvojiti načine za podjelu odgovornosti i zadataka na konstruktivan način
  • • vježbanje vrsta donošenja odluka u odnosu na specifičan kontekst

5. IZGRADNJA ODNOSA SA ZAPOSLENICIMA

ciljevi:

  • • osnažiti odnose kroz prepoznavanje i verbaliziranje onoga što zaposlenici kvalitetno rade
  • • znati uputiti konstruktivnu kritiku
  • • autentično dati feedback - metodu za razvoj zaposlenika ka uspješnosti i samostalnosti

6. KAKO MOTIVIRATI ZAPOSLENIKE

ciljevi:

  • • preispitati učinkovitost metode “mrkva i batina”
  • • usvojiti tri modela motivacije i mogućnost njihove inkorporacije u redovno poslovanje
  • • izrada motivacijskog plana za vlastiti tim

7. RAZUMIJEVANJE I RJEŠAVANJE KONFLIKATA

ciljevi:

  • • razlikovati konstruktivni od destruktivnog sukoba
  • • razumjeti psihološke uloge u konfliktu i “pravila” po kojima se one izmjenjuju
  • • usvojiti opcije izlaska iz sukoba na dobar način
  • • integrirati naučeno u svakodnevnu praksu

8. TIMSKA DINAMIKA I VOĐENJE SASTANAKA

ciljevi:

  • • razumijeti ciklus razvojnih faza tima
  • • usvojiti načine upravljanja timom kao cjelinom
  • • implementirati u praksu učinkovit sastanak s ciljem osamostaljivanja zaposlenika i razvoja njihove odgovornosti

9. MOTIVACIJA ZA ULOGU VOĐE

ciljevi:

  • • rezimiranje usvojenih vještina i alata kroz dodatne primjere i diskusiju
  • • rad na motivacijskom motu svakog sudionika za osnaživanje uloge vođe
  • • podjela certifikata, pozdravna proslava

 

 Feedback na održani program